القائمة الرئيسية

الصفحات

طول القضيب الطبيعي بالسنتيمتر طول العضو الذكري واشتهاء الأخت والأم !

طول القضيب الطبيعي بالسنتيمتر طول العضو الذكري واشتهاء الأخت والأم

طول القضيب الطبيعي بالسنتيمتر

يمكن أن يتراوح طول القضيب في حالة الارتخاء ما بين 5-10 سم- لا تنسوا أن حجم القضيب في حالة الارتخاء هو ليس دليلًا على حجمه في حالة الانتصاب! لقد اكتشف ماسترز وجونسون (1966) من خلال الدراسات أن طول القضيب في حالة الانتصاب يتراوح ما بين 12.5 وحتى 17.5 سم وأن طول القضيب المتوسط في حالة الانتصاب هو 12.9 سم

 طول العضو الذكري واشتهاء الأخت والأم !

 بداية أنا أحب أشكر موقعكم الجميل والمفيد لأنه أتاح لناس كتير إنها تفصح عن مشاكلها بدون خوف وبعد لما قرأت عن الموقع كنت متردد أقول مشكلتي عشان هي حساسة قوي لحد لما قررت أتكلم عن مشكلتي وهي في الحقيقة مشكلتين منفصلتين..

المشكلة الأولى هي في طول عضوي الذكري لأني وبصراحة شديدة بحس إن طول عضوي صغير سواء أثناء الانتصاب أو غير ذلك وأنا قرأت في بعض المواقع أن طول العضو الطبيعي يتراوح بين 5 ل 7 سم وهو غير منتصب وأنا عضوي أصغر من كدة فهل هذا هيأثر على العملية الجنسية أثناء الزواج وخصوصا أنني لا أمارس العادة السرية برغم من محاولتي ممارستها من قبل غير أنني أفشل وعضوي لاينزل السائل المنوي وبرغم من ذلك أنا أحتلم كثيرا فياريت حد يفيدني ويطمني عشان أنا قلقان على مستقبلي وهل هذا يستدعي اللجوء إلى طبيب ولا الكلام دا طبيعي وممكن يحصل لناس؟؟

 المشكلة التانية 
وهي أكتر حساسية وخطورة من اللي قبلها أنا لدي 3 أخوات أخين ولاد وأخت والحمد لله إن عائلتي كلها ملتزمة دينيا وحالتنا الاقتصادية ميسورة لكن أنا مشكلتي في أختي الكبيرة وهي عندها 33 سنة وهي بمثابة أمي لأنها هي اللي ربتني وكنت أنام معاها وأنا صغير ولحد لما بقيت عندي 14 سنة كنت بنام معاها عادي وهي كانت ملتزمة دينيا ومحجبة وهي بالمناسبة متزوجة لكن المشكلة إنها كانت تتخفف كثيرا في لبسها وخصوصا أثناء نومي جنبها .. فكانت بتعتبرني لسه صغير فبتلبس عادي المكشوف أمامي في الأول كنت بحاول أغض بصري لكن للأسف مع دخولي النت ومواقع التواصل الاجتماعي لقيت ناس بتشتهي أخواتها والألعن أمهاتهم فابتديت أضعف وأشتهي أختي بل وأنتظر الوقت اللي بتيجي فيه البيت عشان أشوفها وأشتهيها وبعدها ضميري يؤنبني لهذا الاشتهاء وساعات أتخيلها وهي معي في السرير وللعلم أنا ملمستهاش أو حاولت أتحرش بيها إلا لما كانت بتحضني كنت أحب حضنها قوي .. فما الحل في هذه المشكلة وخصوصاً أنني أحبها جدا لأنها هي اللي كانت ربتني بعد أمي؟؟

تعليقات

4 تعليقات
إرسال تعليق
  1. غير معرف9:20 م

    حاول تتواصل مع دكتور منغير ما تعرف حد ف السر يعنى لان عدم الانتصاب ده مشكله اما بالنسبه لاشتهاء الاخت ده شذوذ ف التفكير ممكن التغلب عليه بطرق كتير

    ردحذف
  2. https://www.flickr.com/photos/tipsfortravellers/16155706863/in/photostream/

    ردحذف
  3. احرق علم المغرب ونعود للحرب youtube.

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع